Po pár hodinách provozu nového podvozku odešlo do věčných lovišť „economy“ servo Blue Bird BMS-616DMG. K odvaření serva došlo tak, že se povolil přední CVD kardan, následkem čehož se povysunulo vnější ložisko na hrušce předního domečku diferenciálu, a to následně bránilo v chodu tyči řízení. Než jsem si závady všiml, párkrát jsem zkusil řízením „zakvedlat“, což mi umožnilo zjistit, že servo Blue Bird nemá ochranu proti přetížení. Teď už umí zatáčet jen doprava.

Podařilo se mi získat z druhé ruky High Voltage servo SAVOX 1268mg. Toto servo napájené BEC obvodem integrovaným v ESC má použitelné charakteristiky 13kgcm a .13sec/60°. Měl jsem ale chuť využít potencionál HV serva, které má při 7.4V sílu 24kgcm a rychlost .11sec/60°, a proto jsem z HobbyKingu objednal UBEC s výstupním napětím 7,2V. Přijímač Spektrum SR3100, který používám, schroustne napájení až 9V, takže jde vše zapojit bez problému a je možné využít téměř maximální potenciál serva.

Zmíněný UBEC mě nemile překvapil hned jak dorazil. Po zapojení na 4S Lipo je jeho výstupní napětí 8,98 voltu (jde tedy spíše o 9V UBEC). Napětí neklesne ani při zátížení servem. Servo sice znatelně zesílilo, ale jelikož je jeho maximální napájecí napětí 7,4V, nedovolím si ho s tímto UBECem provozovat. Škoda. Do budoucna zkusím sehnat nějaký spolehlivější.

 Zanechat komentář

(required)

(required)

Můžete používat tyto HTML tagy a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

   
© 2011 Caster Racing Fusion EX-1 Suffusion theme by Sayontan Sinha