Na podzim už se nedá příliš očekávat, že budou závodní tratě Sluncem vysušené. Spíše naopak. Po absolvování závodu v dešti a bahnu je třeba se o podvozek co nejrychleji postarat tak, aby nezačaly kovové části tzv. kvést.
Nutné je v první řadě odstrojení elektroniky a motoru. Na podvozku Caster EX se kvůli tomu musí odšroubovat celkem 11 šroubů (4x držák motoru, 1x držák regulátoru, 2x držák středového diferenciálu, 3x držák serva a přijímače a 1x táhlo řízení). Na první pohled se to zdá celkem dost, ale je třeba podotknout, že tímto způsobem se demontuje motor včetně středového diferenciálu, dále ESC (bez nutnosti si likvidovat systém jeho přichycení k držáku), servo řízení a celý přijímačový box i s anténou! Mimochodem, pro přilepení šroubů do držáku motoru doporučuji maximálně modrý Loctite. Použil jsem červený a jeden ze šroubů se mi nepodařilo povolit a musel jsem ho odvrtat .
Po odstrojení elektroniky jsem podvozek důkladně opláchnul vodou, vysušil a promazal.